♥♥Its A lOnG jUrNeY♥♥

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 24, 2011

sedih.......kenapa????


ada sesuatu untuk diluahkn...ntahla...
aku sntiasa ada disisi dia untuk bg semangat.. apa pun y buruk, boleh berubah jadi baik...xkisah dipandang serong orang lain...aku sentiasa ada untuk kau...sentiasa...anggap yang aku membantu salah sorang insan y perlukan bantuan dan semangt...sebab kau kata, semua orang hanya nampak buruk kau...

hari nie aku dengar dari seseorang...dan aku dapat agak..mesti menyakitkan bila dengar...apa semua nie????aku pun x pasti, antara kau yang tikam aku dari belakang...atau dia yang menyampaikan yang cuba mengorek rahsia yang x pernah pun berlaku....
sekarang aku yang hilang semangat...ak rasa benci...benci dengan mulut orang..aku x panah ganggu hidup orang...tolong....JANGAN GANGGU HIDUP AKU....
aku anggap kau mcm abg aku....aku sayang....sayang untuk kehilangan...sebab abah aku pown alami benda yang sama...dan aku da kehilangan dia..mungkin miliki tubuh, tp hati dan perasaan dia???hancur...dia musnahkn diri sendiri...dan kalau boleh aku nak selamatkan kau...
bila kau kata kau ada masalah...aku sanggup malukan muka aku...biar aku tahu ada ja mulut yang bercakap...xpa..aku gagahkan...

aku dengar banyak cerita pasal kau....banyak..semua yang buruk-buruk...sedangkan aku lebih dulu tau pasal tue...aku dah tau..tp pretend mcm aku x pnh tahu...demi jaga airmuka kau...
aku nak kau berubah...nak sangat..hidup bahagia dengan keluarga kau, mcm orang lain...niat aku baik...tp nie yang aku dapat...nama aku buruk...
lama aku pk...apa aku nak buat????biarla....kalau benda nie betul dari mulut kau...aku sumpah...kau xkn pernah bahagia....dn ALLAH itu ada...kita jumpa di AKHIRAT nanti...kau BAYAR hutang kau DI SANA..dan kalau tukang menyampai yang buat cerita...aku doakan dia bahagia dengan tokok tambah yang dia buat....
doa aku..kau akan berubah....tolonglah berubah..tinggalkan semua tue...aku sntiasa doa agar kau jdi yang terbaik untuk keluarga kau...

aku pendam selama nie...biarkan diri diumpat orang..asalkan kau trus semangat untuk berubah...

aku paling benci orang yang suka tikam orang lain...buruk2kan orang lain...tambah2 kalau dia kawan aku....dan td aku da dapat tau sumthin...terang dan jelas...tolong jangan ambek peduli pasal hal orang..kalu diri sendiri pown x betul...siasat dlu...n baru boleh tuduh and buka aib orang...aku dah tolong cover airmuka kau...jdi tolong jaga maruah aku....
p/s:sapa makn cili dia terasa pedas...

0 comments:

Post a Comment