♥♥Its A lOnG jUrNeY♥♥

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 27, 2011

merapu meraban


waaa...malam keramat...macam malam jumaat, malam meNGANGKUNG..kih3...malang btol...minyak moto abes ag...bnyk kali da jd...tp sentiasa ada LUCK..dekat je ngan umah mse moto mampus...kih3...sebab 2 org montel ats moto, tue die x ley jalan..klu kurus berat 40kg...ase 10 minit ag drive mto tue pown boleh...kah3
awek comel, g beli minyak dalam btol...keh3....*perasan*
wat ever...tp hari nie agak memenatkn untuk aku...serious!!!
bahu sakit...kaki sakit...sbb bt skuad jump sehari lepas....huhuhuhuh,,,,mak,,,,nak berenti askar!!!!!!!!!!!!
aku x tau nk melalot apa mlm nie...cam bluuur skit...
sbb penat....aku da nampk tilam aku mcm aiskrim da...sedap je...
huk3...korang...lapar la...aku teringin nak makan KFC la...sgt2...da mcm orang mengandung da....nak...nak...nak...nak....nak...nak....

p/s:nampak sedap kan...huk3...ya ALLAH, Kau berilah aku kekuatan untuk menghadapi dugaan ini....sob3

0 comments:

Post a Comment