♥♥Its A lOnG jUrNeY♥♥

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 25, 2011

menunjukkn jiwa y kacau!!!!!

selesai 1 tugas....
tp malam nie jiwa aku kacau sikit...tah la...dah mcm nak gila dah....mak!!!!!!!!!!!!!!nk balik kg...ak nie bukn ank yang cengeng!!tp mlm nie,,,,seriously ak miss my mum...sgt3..xtau nak cakap apa...tp tue la...serabut...xsiment menimbun.....paractikum ag 3 minggu start...nak hangkut barng2 ag...ala.....fed up la...kenapa ya...orang bila susah cari kita...bila senang mulut macam *laknat! aku memang dendam gila ngn sorang nie...xpa...as long kau rsa suka nk bercerita pasal aku...fine...cerita kau????ade ko PK???ag belambak...tp bukan style aku balas mcm tue...nak tgok smpai bila ko boleh berdiri megah mcm KLCC...lama2 runtuh jugak...mgkin orang x tau perangai ko mcm na....luar 200% cantik...dalam????ko mcm ulat dalm usus perot!!!bajet hebat, bajet seksi...g mam**s...

emosi : aku rase nak terajang je ape2 aku nampak..kih3...mcm aku tendang ayam kt kg..terus tempang...*tue kes x sengaja*
p/s:mcm mana nk puas kan hati orang????ak nak puaskan hati aku dr hati orang...tp aku lebih pentingkn orang lain..and lastly, nie la jdinya...naik lemaaaaak...panas hati la weeeeyyyy...:(

0 comments:

Post a Comment