♥♥Its A lOnG jUrNeY♥♥

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 6, 2011




".....Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta....."

aku suka lagu nie...kih3..sedih jugak la..ada meaning y best untuk kita faham...
kih3...semenjak2 nk betunang nie...ak da jdi makin mereng...
sekarang dah pukul 4.00 a.m...gila punya mata...xmau lelap...mau kt kelas karang ak tidow...
fuhhhh~~~~~borink la..hari2 g klas...ak da malas....malas sgt2...
dlu cita2 nk jdi suri rumah berjaya, y tiap2 bulan mengabiskan duit laki...
huk3...maknanya, duit ak la y habis t...
kadang2 kan....hati rasa sunyi sgt2....mcm pa tah...
mhm.....banyk dosa la tue....ak berdoa...moga ak tergolong dalam hamba2 y terplih di sisiNya..
:)



0 comments:

Post a Comment