♥♥Its A lOnG jUrNeY♥♥

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 1, 2011

【NEVER let you go..be mine FOREVER】


hari nie mud totally worst!! mhm...then terbaca pulak one blog nie.. her lover go away.. ak x tau mcm mana dia masih teruskan hidup...its might be totally empty.. sad to read..

" aku rindu nak bercakap dengan dia"
"aku rindu nak pegang tangan dia"
"aku rindu nak gaduh dengan dia"
"aku rindu nak pandang wajah dia"
"aku rindu semua tentang dia"
" but he's GONE"
"ak dah mula lupa mcm mana muka dia"
"ak dah mula lupa...mcm mana suara dia"
"hati xnak lepaskan dia...tp tanpa sedar dia mula jauh dr aku..."
"ak akan pastikan kau lebih bahagia dr sebelum nie..andai masa boleh kembali..."

waaaaa..ianya sgt2 la sedih untuk ak...seriously...aku tak tahu mcm mana hidup ak tanpa dia..mybe impian dia nk tgok ak kurus tercapai kowt...no more smile.. only TEARS.. tak pernah terpikir untuk ditinggalkan bt masa sekrang...dugaan yang paling besar dlm hidup aku kalau nie yang terjadi...even tengah typing psal nie..hati rasa makin kecik...rasa mcm kena tikam2...bayangkan kalau berlaku...

ya ALLAh..kau berilah dugaan apa pun..bukan aku ditinggalkan oleh orang yang aku syg...tanpa dia..tanpa mak..tanpa adik...ak nie mcm layang2 y putus tali..xde arah...kalau betul ini akan berlaku..tunggulah bila sampai masa ak bersedia dan redha...

u noe what EN TUNANG...
even apa pown jdi pd kamu atau saya...
pleasee keep dis in ur heart...
" saya NOR ATIKA sgt menyintai kamu..."
"sgt bahagia selama bersama kamu"
"tidak ada sapa pown yang boleh bt saya tersenyum seperti hari ni, hanya KAMU"
"impian, semoga saya akan mendampingi kamu di akhirat kelak...:)"

amin...

lots of love,
by ME


0 comments:

Post a Comment