♥♥Its A lOnG jUrNeY♥♥

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, July 2, 2011

sumtime we should be apart...

Kau yang membuat ku buntu
Membuat ku tak tentu
Terus memikirkan mu
Biar tiada jalanku..
Jalan ku…
Telah ku cuba tuk nyatakan

Rasa di hati ini
Yang makin menghantui
Perasaan jiwa ku..Jiwa ku…

Biar hati ini mencintakanmu
Dalam hayat ku kan merindumu…
Biar pedih sakit memilikimu
Namun hati takkan tuk berubah…
Selamanya…

Kau yang menjadikan cinta
Selalu menjadi rindu
Seperti waktu itu
Yang mengharung hidupku..
Hidupku…
Ku.. yang bisa memerlukan
Selalu jadi mimpiku
Menjadi pemilikmu
Biar tak pernah tahu..Kasihku…

apabila menangis...bukan bemakna aku lemah...tp aku tgh mencari kekuatan dan ketabahan untuk terus mencintaimu...ya, ak mengaku aku perempuan y cepat marah...tapi marah sebab ak sentiasa ambil berat dan sygkan kamu...hanya kamu...sungguh!! xpernahkan samakan kamu dgn sesiapa pun...mungkin pernah mintak kamu untuk berubah..bukan bermakna aku tidak dapat menerima kamu seadanya...tapi mahu kamu dan aku saling jadi yang terbaik untuk masa depan kita...
ya...aku cemburu..sgt2 cemburu..kdg2 curiga..tue x bermakna aku tidak sygkan kamu lgi...sedangkan hati aku penuh dengan kamu...biarkanlah hati nie terus mencintakan kamu...izinkan...
bila aku keluarkan ayat "kita bepisahla".. aku x bermaksud untuk minx kmu bergi untuk selamanya..berharap satu masa kamu akan datang mencari semula..
tapi kali nie..aku dah tak kuat...terus besabar dan bertahan...aku sgt2 sakit..
TAPI....
biarkanlah hati aku nie terus mencintai kamu..sepanjang hayat aku...
walaupun sakit, pedih...hati aku x kan berubah untuk selama-lamanya..
kalau ditakdirkan aku pergi dulu sebelum kamu..aku harap sgt dapat lihat kamu menangis...
smoga ak akn bhagia bila lihat kamu masih mencintai ak...

hanya untukmu sayang...

0 comments:

Post a Comment